tisdag 8 september 2009

Ny tid... ny-tid , tid Nu. Nutid....

...här har funnits en intim text... den har jag tagit bort sparat för mig själv


När denna blogg startades var det tänkt som en sak...
Men med tiden- lång tid sedan jag skrev nytt inlägg- har jag dock kännt att jag vill ventilera mig Just på Denna sida,
på ett personligt innerligt sätt,
o då även försöker lätta mitt hjärta i mitt nuvarande kaos....
Kunde likväl vara en dagbok i pappersform,
men det falerar alltid - skriver alldeles för mkt i början så jag ej tyar fortsätta :-)
Historien har visat mig det...

Så, här kommer Jag !

pssst, idag är det den 2o februari, -10 .... tiden, den går

4 kommentarer:

Satyriasis sa...

Hej Lykkeleva.
Jag kan omöjligt ha tagit bort din kommentar, för jag har jobbat på annan ort i flera dagar utan att ha tillgång till något internet. Så om din kommentar inte står med så beror det på något annat tekniskt fel och inte för att jag tagit bort det.
Ledsen att du tror det. Jag brukar aldrig ta bort några kommentarer så vidare inte personen i fråga önskar det, eller ifall de försvinner tillsammans med att jag tar bort ett helt inlägg. Så om du vill göra ett nytt försök någon gång så är du välkommen.
Mvh Satyriasis

Satyriasis sa...

Glömde tillägga att ditt inlägg ger mersmak ;) Härligt!! Hade gett vad som helst för en sådan behandling.

LykkeLive sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tantraboy sa...

Tack för fina kommentaren. Ska följa din blogg! Varma kramar TB